Filmkväll med vänner

Tjuu everyone !Idag har man gått och väntat hela tiden på att klockan skulle dra iväg och att det skulle bli kväll,för då var det dags att se på skräckfilm med Jennfier,Jimmie,Robin och Natalie vi kollade på The grude 3, Jag Natta och Jennifer satt o var rädda som små harar medans Robin och Jimmie satt o tittade på filmen ;) Den var iallafall jätte läskig enligt mig natta och jennifer :o Så om ni vill kolla på nån läskig film kan jag rekomendera den. Jag är ledsen att jag inte har skrivit på väldigt länge men jag har inte vetat vad jag ska skriva för det mesta blir ju ''Hej idag har jag varit med Agnes/Jennifer det var kul Hejdå'' Eller något sådant du vet ;) Men nu ska jag börja skriva igen tyvär tror jag inte att det kommer bli så mycket bilder nu längre. Hoppas alla mår fint, PUSS

Kommentarer
Postat av: P O U L I N E

Du ... jag glömde en sak när det gäller designen (a)

Vad vart dina inloggningsuppgifter nu igen?? Mejla dem.

2009-02-26 @ 14:41:39
URL: http://poulines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0